Niek Marijnissen, een ondernemer die alles uit het leven haalt

In 2020 doet Niek mee aan het populaire televisieprogramma The Bachelorette. Een ware rollercoaster waardoor de 32-jarige Bredase Niek in één klap een bekend gezicht wordt. De vriendelijke, altijd tiptop verzorgde en goed geklede ondernemer is zeer positief ingesteld en geniet van zijn bruisende leven. De slogan “flesje poppen” wordt dan ook veelvuldig gebruikt in de serie, maar ook online is de term populair. Meer dan 140 duizend volgers op Instagram volgen het leven van Niek inmiddels op de voet. Dit bracht hem op een nieuw idee, een idee waarin hij zijn zakelijk inzicht én bruisende feestleven op ludieke wijzie combineert.

 

#flesjepoppen ging viral

Dat Niek van het leven houdt en graag goed uitpakt konden we goed zien in het tv-programma The Bachelorette. Nieks’ favoriete slogan “flesje poppen” werd een fenomeen en ging zelfs viral! Mensen taggen Niek op Instagram zodra ze een fles openen. Dit inspireerde Niek om een eigen limited edition NIEK bubbel uit te brengen. Deze kwalitatief goede Italiaanse Gran Cuvée heeft een heerlijke frisse smaak en geur. De beste bubbel om mee te poppen!

Een levensgenieter én serieuze zakenman

Deze stap past helemaal bij Nieks ondernemende karakter waarbij hij altijd openstaat voor iets nieuws. Want naast dat hij alles uit het leven haalt, is Niek een serieuze ondernemer met een succesvol autobedrijf. Een druk leven dus wat hij afwisselt met veel gezelligheid. Hij durft zijn dromen na te jagen en een zo mooi mogelijk leven te creëren, waarbij genieten voorop staat.